Mix Dubbel Toernooi

Afgelopen vrijdag 17 mei hebben we bij TTV Dokkum een bijzonder en gezellig dubbel toernooi mix georganiseerd, waaraan maar liefst 16 enthousiaste leden deelnamen. Het toernooi onderscheidde zich door de unieke opzet: voor elke ronde, van de in totaal acht rondes, werd er opnieuw gegrabbeld om te bepalen wie met wie zou dubbelen. Dit zorgde voor verrassende combinaties en veel plezier! De sportieve strijd was vanaf het begin intens. Elke ronde werden er nieuwe duo’s gevormd, wat het speelveld zowel gelijkmatig als onvoorspelbaar maakte, met spannende wedstrijden.

Na acht intensieve rondes begonnen de halve finales. Richard en Pim streden met volle overtuiging en stonden al snel met 2-0 voor tegen Joeke en Minne. Ze waanden zich al in de finale, echter bleken ze een ‘RodaJC-tje’ te hebben begaan: er werd namelijk een best of 5 gespeeld. Hun tegenstanders gaven zich niet gewonnen en kwamen sterk terug, waardoor zij uiteindelijk de overwinning pakten en doorstroomden naar de strijd om de finale. In de andere halve finale waren Corrie en Silas te sterk voor Arjen en Simon.

De wedstrijd om de derde plaats was net zo spannend. Richard en Pim streden opnieuw dapper tegen Arjen en Simon. Uiteindelijk bleken Arjen en Simon net iets sterker, zij wonnen de derde plaats in een bloedstollende vijfsetter en mochten hun welverdiende chocola in ontvangst nemen.

In een minstens zo spannende finale namen Corrie en Silas het op tegen Joeke en Minne. Beide teams gaven alles wat ze hadden, en het publiek werd getrakteerd op een mooie wedstrijd. Uiteindelijk wisten Corrie en Silas na vijf zinderende sets aan het langste eind te trekken en gingen zij er met de overwinning vandoor. Naast de prestigieuze eer als toernooiwinnaars, ontvingen zij een heerlijk taartje als prijs. Joeke en Minne hoefden echter niet met lege handen naar huis; zij kregen een heerlijke reep chocola en bifi worstjes.

Bekijk de fotos