Dokkum Tafeltennis Teams: Wedstrijdverslagen en Resultaten van Afgelopen Week

Wedstrijdverslag Dokkum 1

Ons team Dokkum 1 speelde afgelopen zaterdag een gelijkspel tegen Assen 3 met een einduitslag van 5-5. Marc, Silas, en Joeke streden hard in de wedstrijden.

Marc wist zijn eerste en laatste wedstrijd te winnen, waarbij hij een spannende vijfsetter neerzette tegen Robert Meij.

Silas pakte een belangrijke overwinning en verloor slechts ÊÊn van zijn drie singles. Hij liet zijn klasse zien in een vijfsetter tegen Bert Hofstee.

Joeke speelde eveneens met hart en ziel, maar moest twee nederlagen incasseren, waarbij hij een enerverende vijfsetter speelde tegen Robert Meij.

De dubbelpartij werd helaas verloren door Silas en Joeke na een intense vijfsetter tegen Bert Hofstee en Robert Meij.

Al met al was het een opwindende middag met gelijkspel als eindresultaat. De spelers hebben gestreden voor elke bal en laten zien dat ze als team sterk zijn. Op naar de volgende en laatste wedstrijd!

Wedstrijdverslag Dokkum 2 vs Delta Impuls 2

Dokkum 2 heeft afgelopen vrijdag een spannende wedstrijd gespeeld tegen Delta Impuls 2. Freerk wist zijn wedstrijden tegen Reino en Benjamin te winnen, terwijl Martijn een overwinning behaalde op Reino. Arjen en Martijn moesten helaas hun enkelspelen afstaan aan de tegenstanders. Het dubbelspel van Freerk en Martijn werd wel succesvol afgerond, waarbij ze Erwin en Benjamin versloegen in drie sets.

Helaas eindigde de avond met een 4-6 nederlaag voor Dokkum 2. Ondanks de strijd en inzet van het team, lukte het niet om de overwinning binnen te halen. De spelers kijken echter met goede moed uit naar de volgende wedstrijd om hun revanche te pakken.

Dokkum 3 verslaat Drachten 1 met 8-2

Ons team Dokkum 3 behaalde een overtuigende thuisoverwinning tegen Drachten 1 met een eindstand van 8-2. Tabe, Dirk en Frans lieten zien wat ze in huis hadden en stonden sterk op de tafeltennisbaan.

Tabe bleek onverslaanbaar en won al zijn enkelspelen. Dirk en Frans droegen ook bij aan de overwinning door belangrijke punten binnen te halen.

De wedstrijd kende enkele spannende momenten, vooral de dubbelpartij waar Tabe en Frans met doorzettingsvermogen en teamwork de overwinning behaalden na een zware strijd.

Al met al een fantastische prestatie van Dokkum 3 waar we trots op kunnen zijn! Op naar de volgende uitdaging.

Wedstrijdverslag Dokkum 4 tegen DOV 1

Dokkum 4 speelde afgelopen vrijdag thuis gelijk tegen DOV 1 met een eindstand van 5-5. Simon wist zijn single en dubbelspel te winnen, terwijl Richard ook zijn single en dubbelspel winnend wist af te sluiten.

Anno moest helaas twee singles afstaan aan de tegenstanders en kwam nog net te kort. In een spannende laatste wedstrijd wist Simon zijn tegenstander net niet te verslaan, waardoor we uiteindelijk gelijkspel speelden. Dokkum 4 heeft gestreden voor elk punt en kijkt uit naar de volgende wedstrijd!