Dokkum tafeltennisteams strijden hard en behalen diverse resultaten deze week.

Wedstrijdverslag Dokkum 2 tegen FTTC 2

Dokkum 2 heeft afgelopen vrijdag met 6-4 verloren van FTTC 2. Jelmer, Arjen en Vincent streden hard, maar konden net niet genoeg punten binnenhalen.

In de eerste wedstrijd moest Jelmer het opnemen tegen Douwe, maar helaas moest hij in 3 sets de overwinning aan de tegenstander laten. Arjen stond zijn mannetje in de tweede wedstrijd, maar verloor uiteindelijk in 4 sets van Sieds.

Er was echter ook succes voor Dokkum 2, want Vincent wist een knappe overwinning te behalen in 5 sets tegen Jan. Het dubbelspel van Arjen en Vincent werd echter verloren in 4 sets.

In de daaropvolgende wedstrijden behaalden onze spelers nog enkele overwinningen, waaronder Vincent die wist te winnen van Sieds in 4 spannende sets. Jelmer sloot de wedstrijd af met een overwinning in 3 sets tegen Jan.

Helaas moesten we uiteindelijk de overwinning aan FTTC 2 laten, maar Dokkum 2 heeft hard gestreden en kijkt uit naar de volgende wedstrijd.

Wedstrijdverslag Dokkum 3 tegen YOS 2

Dokkum 3 heeft afgelopen vrijdag een mooie overwinning behaald tegen YOS 2 met een eindstand van 4-6. Tabe, Frans en Minne hebben sterk gespeeld en goede resultaten neergezet.

In de eerste wedstrijd was Tabe te sterk voor Jan, terwijl Frans overtuigend won van Klaas. Helaas moest Minne zijn meerdere erkennen in Jelmer.

Het dubbelspel van Tabe en Minne was een spannende wedstrijd die nipt verloren werd in de vijfde set. Tabe en Frans wisten vervolgens beiden nog individuele overwinningen te behalen, terwijl Minne nog een paar sterke wedstrijden speelde.

Uiteindelijk wisten Tabe en Frans de overwinning veilig te stellen door hun laatste wedstrijden te winnen, wat resulteerde in een knappe overwinning voor Dokkum 3 op YOS 2.

Wedstrijdverslag Dokkum 4 tegen FTTC 3

Dokkum 4 moest het opnemen tegen FTTC 3 en helaas resulteerde dit in een nederlaag met 7-3.

Anno kon helaas niet winnen van Laszlo in 3 sets, terwijl Richard in een spannende strijd met Ruben uiteindelijk in 5 sets ten onder ging.

Simon slaagde er niet in om Jan te verslaan in 4 sets, maar samen met Richard sleepte hij wel een overwinning binnen in het dubbelspel tegen Laszlo en Ruben.

Verder werden er individuele wedstrijden gespeeld waarbij Anno en Simon wederom nipt van Ruben en Laszlo verloren, terwijl Richard een knappe overwinning behaalde op Jan.

Uiteindelijk wist Richard ook nog eens te winnen van Laszlo, waardoor Dokkum 4 met opgeheven hoofd het strijdtoneel verliet, ondanks de uiteindelijke nederlaag.