Spannende thuiswedstrijd voor Dokkum 5

Afgelopen vrijdagavond speelde Dokkum 5 een uitdagende thuiswedstrijd tegen het team van Delta Impuls 5. Ondanks een 3-7 verlies, was het een wedstrijd vol strijdlust en mooie momenten, met enkele knappe overwinningen.

Willem begon de avond sterk door zijn eerste enkelspel tegen Dave in vier sets te winnen! Knappe eerste overwinning van Willem in de competitie. Bert slaagde er later in om zowel Dave als Machteld te verslaan, waarbij zijn overwinning op Machteld pas na een spannende vijfsetter werd beslist.

RenΓ© kwam helaas niet aan winst toe, maar wist in al zijn partijen solide spel te laten zien en zette zijn tegenstanders onder druk met goed voorbereide slagen. Ook in het dubbelspel, waarin Willem en Bert samen speelden tegen Dave en Machteld, was er scherpte te zien, maar trok het duo van Delta Impuls net aan het langste eind.

Ondanks het verlies kan Dokkum 5 terugkijken op een leerzame avond en zijn er genoeg vooruitzichten voor de komende wedstrijden. Met de vechtlust van Willem, de sterke vastberadenheid van Bert en het doorzettingsvermogen van RenΓ©, ligt een nieuwe kans op succes in het verschiet!