Spannende gelijkspel voor Jeugd Dokkum 1 tegen Vinkhuizen 1

Afgelopen zaterdagmiddag speelde Jeugd Dokkum 1 thuis een spannende wedstrijd tegen Vinkhuizen 1. Met een eindstand van 5-5 was het een wedstrijd vol hoogtepunten en spannende sets.

In de eerste dubbelwedstrijd lieten Wessel en Sander zien wat ze in huis hebben door overtuigend met 3-1 te winnen van hun tegenstanders. Ook Ruben maakte een sterke start door zijn eerste enkelwedstrijd te winnen van Tom in vier sets.

Ondanks sterke initiatieven verloor Wessel zijn wedstrijd tegen Stefan in vier sets, en ook Sander moest na vijf zinderende sets nipt het onderspit delven tegen Tom. Ruben vocht hard, maar verloor uiteindelijk ook in vijf sets een bloedstollende partij tegen Stefan.

Wessel kende daarna een zware partij tegen Tom, waarin hij helaas na vier sets het veld moest ruimen. Maar de moed zat er bij het team nog goed in. Sander vocht zich in zijn volgende wedstrijd schitterend terug en wist na een intense viersetter te winnen van Stefan.

Ruben liet zijn veerkracht zien in een spannende vijfsetter tegen Tom, waarin hij uiteindelijk als winnaar uit de bus kwam. In de slotdubbel zegevierden Ruben en Sander opnieuw overtuigend in vier sets, waarmee ze bijdroegen aan het eindresultaat van 5-5.

Op naar de volgende wedstrijd!