Spannende strijd voor Dokkum 1 tegen MTV ’14

Afgelopen zaterdag speelde Dokkum 1 een thuiswedstrijd tegen MTV ’14 1. Ondanks dat de tegenstander slechts met twee spelers kwam opdagen, was het een spannende ontmoeting die eindigde in een 4-6 nederlaag voor Dokkum.

Richard zette een sterke toon in de eerste wedstrijd door Kiril in vier sets te verslaan. Hij speelde geconcentreerd en wist de beslissende momenten in zijn voordeel te laten vallen.

Joeke had het moeilijk tegen de ervaren Johan en moest in drie sets zijn meerdere erkennen.

Het dubbel, dat gespeeld werd door Richard en Joeke tegen Kiril en Johan, was een spannende aangelegenheid. Na vier sets viel de winst helaas net aan de kant van de tegenstander.

Joeke verloor daarna in drie sets van Kiril, maar alle 3 de sets waren heel nipt. De wedstrijd verdiende meer.

Vervolgens moet Silas aantreden tegen Johan. Hij wist hem flink onder druk te zetten in een vijfsetter, maar moest uiteindelijk nipt de overwinning laten gaan.

Silas verloor helaas ook van Kiril, in vier sets, terwijl Richard het ook net niet wist te bolwerken tegen Johan, waardoor de eindstand in het voordeel van MTV ’14 uitviel.