Sterke overwinning voor Jeugd Dokkum 1 tegen Argus 3

Afgelopen zaterdag behaalde Dokkum 1 een klinkende 8-2 overwinning op Argus 3 in een spannende thuiswedstrijd. Het team, bestaande uit Ruben, Sander en debutant Wessel, presteerde uitstekend en liet het thuispubliek volop genieten van topniveau tafeltennis.

Ruben opende de wedstrijd sterk met een overwinning op Mirjam in vier sets. Sander volgde met een overtuigende winst in drie sets tegen Rafael. De spannendste partij van de eerste ronde was die van Wessel, die zijn allereerste wedstrijd voor Dokkum speelde en nipt verloor van Simon in vijf sets.

Het dubbelspel werd vervolgens gewonnen door Ruben en Sander, die na drie spannende sets aan het langste eind trokken. Sander vervolgde zijn persoonlijke reeks met nog twee soepele overwinningen op zowel Mirjam als Simon, beiden zonder een set te verliezen. Ruben kon de lijn helaas niet helemaal vasthouden in een strijd tegen Simon, maar herstelde zich knap met een overtuigende winstpartij tegen Rafael.

De grote verrassing van de dag was Wessel, die zich na zijn nipt verloren eerste partij uitstekend herstelde en mooie overwinning behaalde op Rafael. Daarna won hij ook nog overtuigend van Mirjam, waardoor hij met trots op zijn debuutwedstrijd kan terugkijken.

Met dit sterke 8-2 resultaat laat Dokkum 1 zien dat het team in topvorm verkeert. Op naar de volgende wedstrijd!