Strijdend Dokkum 1 verliest van Assen 3

Afgelopen zaterdag heeft Dokkum 1 een uitwedstrijd gespeeld tegen Assen 3. Hoewel de einduitslag 8-2 in het voordeel van de thuisploeg was, laten de uitslagen van de sets zien dat de wedstrijd dichter bij elkaar lag dan de score doet vermoeden.

Richard speelde sterk en wist een spannende partij tegen Melvin in vijf sets binnen te halen, waardoor Dokkum een goed begin maakte. In de spannende dubbelpartij wisten Silas en Richard het spannend te maken door vijf sets af te dwingen, maar helaas trokken ze aan het kortste eind.

Ook Marc wist een punt voor Dokkum te pakken door een knappe overwinning op Melvin in vier sets. Silas vocht zich door enkele lastige wedstrijden heen, maar kwam helaas nÊt tekort tegen de sterke tegenstand van Assen.