Jeugd Dokkum 1 boekt overtuigende uitoverwinning op Reflex ’65 2

Afgelopen zaterdagmiddag wist de Jeugd Dokkum 1 een prachtige overwinning te behalen in een uitwedstrijd tegen Reflex ’65 2. Dokkum 1 won overtuigend met een eindstand van 1-9.

Ruben en Sander speelden sterk en zorgden voor een reeks spannende wedstrijden. In het dubbelspel wisten Ruben en Sander in vijf sets te winnen van Guido en DaniΓ«l, waarmee de toon voor de rest van de middag werd gezet.

In de enkelspelen viel vooral het doorzettingsvermogen op. Ondanks een aantal zeer spannende vijfsetters, waaronder een thriller van Ruben tegen Guido, wist Ruben het merendeel van zijn enkelspelen met succes af te sluiten.

Ook Sander was heel goed in vorm, met spannende overwinningen waarbij hij met zijn consistente spel, vier mooie overwinningen in de enkelspelen mee naar huis kon nemen.

De dag werd afgesloten met een tweede dubbelspel, waarbij Ruben en Sander hun goede vorm bevestigden door met een solide overwinning nog een extra punt binnen te slepen. Gefeliciteerd aan Ruben en Sander voor hun geweldige inzet!