Spannende thuiswedstrijd voor Dokkum 4 tegen Ready 3

Afgelopen vrijdagavond speelde Dokkum 4 thuis een uitdagende wedstrijd tegen Ready 3. Ondanks een einduitslag van 4-6 in het voordeel van Ready, liet het team van Dokkum mooie prestaties zien en was het een spannende avond met veel strijd.

Simon begon sterk voor Dokkum door Thymo, de invaller van Ready, in vier sets te verslaan. Anno gaf ook alles in zijn wedstrijd tegen Paul, maar moest na vier sets de winst aan Ready laten. Daarna was het de beurt aan Richard, die de spanning terugbracht door na vijf zinderende sets van Mohamad te winnen.

Het dubbelspel bracht nog meer vreugde voor de thuisploeg. Simon en Anno speelden een sterke wedstrijd en wonnen in vier sets van Thymo en Mohamad, wat de stand weer in balans bracht. Helaas kon Anno de goede lijn niet vasthouden in zijn tweede enkelspel tegen invaller Thymo, waar hij na een spannende vierde set nipt verloor.

Simon vocht dapper in zijn partij tegen Mohamad, maar moest in drie sets zijn meerdere erkennen. Richard en Paul maakten er vervolgens een ware thriller van, waarbij Richard in vijf sets net naast de winst greep. Anno trof in zijn laatste enkelspel wederom veel weerstand en verloor van Mohamad, hoewel hij dichtbij kwam in de eerste set.

Toch was er nog een hoogtepunt aan het einde van de avond, toen Richard opnieuw in actie kwam en de invaller Thymo na vier sets overtuigend wist te verslaan. Simon sloot de avond af tegen Paul, maar kon de overwinning helaas niet naar Dokkum trekken na vier spannende sets.

Hoewel de uitslag uiteindelijk 4-6 was in het voordeel van Ready, kan Dokkum 4 trots zijn op hun inzet en sterke momenten tijdens deze spannende thuiswedstrijd!