Sterke prestaties voor Dokkum teams deze week

Dokkum 1 speelt spannende thuiswedstrijd tegen Argus 2

Afgelopen zaterdagmiddag speelde Dokkum 1 thuis tegen Argus 2. Hoewel het team uiteindelijk met 4-6 verloor, toonden de spelers van Dokkum een indrukwekkend staaltje vechtlust en teamwork.

Marc zorgde in de eerste wedstrijd direct voor een prachtig begin door Andy in drie sets overtuigend te verslaan. Silas volgde zijn voorbeeld en wist in een spannende wedstrijd Tiemo in drie sets de baas te blijven. Joeke zette de reeks voort door Sebas in vier sets te verslaan en zo stond Dokkum 1 al snel op een 3-0 voorsprong!

Het dubbelspel bleek een kantelpunt in de wedstrijd, waar Silas en Joeke in vijf sets nipt de winst moesten laten aan het duo van Argus. Hierna ontspon zich een intens duel tussen Silas en Andy, waarin Silas na een knappe 2-0 voorsprong helaas in vijf sets ten onder ging.

De tweede overwinning van Marc in vier sets tegen Sebas bracht de stand terug naar 4-2, maar het bleek niet genoeg om de overhand te houden. Zowel Joeke als Silas verloren spannende duels, waarbij Silas dicht bij een comeback kwam, maar uiteindelijk in vier sets verloor van Sebas.

In de laatste twee wedstrijden moesten Joeke en Marc helaas hun meerdere erkennen in respectievelijk Andy en Tiemo, waardoor de eindstand op 4-6 uitkwam.

Ondanks het verlies liet het team van Dokkum 1 zien wat ze in hun mars hebben en kunnen ze terugkijken op een strijd vol hoogtepunten. Volgende keer pakken ze zeker de winst!

Succesvolle avond voor Dokkum 2 tegen Buitenpost

Afgelopen vrijdagavond heeft Dokkum 2 thuis een overtuigende overwinning behaald op Buitenpost 2. Met een eindstand van 8-2 kunnen de spelers trots terugkijken op een zeer succesvolle wedstrijd.

Vincent liet zien waarom hij een vaste waarde is voor Dokkum 2. Hij wist al zijn enkelpartijen te winnen en samen met Arjen pakte hij ook de dubbel in drie sets. Zowel Jelle als Yvette boden in enkele sets flinke tegenstand, maar Vincent bleef koel en trok aan het langste eind.

Martijn speelde sterke wedstrijden en wist zijn persoonlijke score flink bij te dragen met twee enkelzeges. Vooral de overwinning in vijf sets tegen Yvette was spannend tot de laatste bal, maar Martijn toonde veerkracht en pakte de winst. Jelle wist hem echter in drie sets te verslaan.

Ook Arjen was in topvorm. Met twee sterke overwinningen op Jiska en Yvette was hij van grote waarde voor het team. Helaas moest Arjen in drie sets zijn meerdere erkennen in Jelle, maar dat mocht de pret niet drukken.

Met een einduitslag van 8-2 kijkt Dokkum 2 met veel vertrouwen vooruit naar de volgende wedstrijd!

Sterke overwinning voor Dokkum 4 tegen Bergum 1

Afgelopen vrijdagavond behaalde Dokkum 4 een knappe 7-3 overwinning in de thuiswedstrijd tegen Bergum 1. Het team, bestaande uit Simon, Richard en Corrie, liet fantastische dingen zien en toonde veerkracht in enkele spannende wedstrijden.

Simon begon sterk met een overtuigende overwinning in drie sets tegen Maurits, gevolgd door Richard die in vier sets van Mike wist te winnen. Corrie zette de toon met een thriller van vijf sets tegen Henk, waarbij ze in de beslissende set het hoofd koel hield en de winst pakte.

Het dubbelspel van Simon en Corrie tegen Mike en Henk zorgde voor nog een punt voor Dokkum 4, met een mooie zege over vier sets. Richard had het daarna lastig tegen Maurits en moest na vijf sets de winst helaas laten gaan.

Maar Simon herpakte zich snel en vocht zich naar een belangrijke overwinning op Henk in vier sets. Corrie speelde een spannende partij tegen Mike, maar moest na drie sets haar meerdere erkennen. Richard revancheerde zich echter in de volgende wedstrijd en won overtuigend van Henk in drie sets.

In de negende partij stond Corrie opnieuw haar mannetje door Maurits in vijf spannende sets te verslaan. Simon sloot de avond met een verliespartij tegen Mike, maar dit had geen invloed meer op de uiteindelijke teamoverwinning.

Met een eindstand van 7-3 laat Dokkum 4 zien dit seizoen een sterk team te zijn en kijken we uit naar de volgende wedstrijd!

Geweldige Overwinning voor Dokkum 5 tegen Drachten 4

Dokkum 5 boekte een klinkende 1-9 overwinning in de uitwedstrijd tegen Drachten 4, gespeeld op vrijdagavond. Het team van Dokkum was in topvorm en liet weinig kansen liggen.

Bert zette de toon door overtuigend te winnen van Sietze in drie sets, waarna ook Pim en RenΓ© hun wedstrijden in drie sets wisten te beslissen. Het dubbelspel van Bert en Pim was een perfecte samenwerking, met een vlotte overwinning op Margot en Marnee.

Bert leverde wederom een sterke prestatie met een eenvoudige overwinning op Margot, terwijl Pim net zo solide was in zijn partij tegen Frans. RenΓ© stond uiteindelijk zijn enige verliespartij van de avond toe aan Sietze, maar revancheerde zich mooi door in een spannende vijfsetter van Margot te winnen.

De avond werd afgesloten met nog meer klinkende overwinningen. Bert versloeg Frans opnieuw overtuigend, en Pim maakte de overwinning compleet door Sietze met duidelijke cijfers te verslaan.

Met deze prachtige overwinning laat Dokkum 5 zien in uitstekende vorm te verkeren.