Uitdaging tegen ODI 3 voor Dokkum 5

Afgelopen vrijdagavond trad het vijfde team van TTV Dokkum aan voor een uitwedstrijd tegen ODI 3. Het was een avond vol spannende wedstrijden, waarin onze spelers zich van hun beste kant lieten zien, ondanks een 7-3 nederlaag.

Willem mocht als eerste aan de bak, maar verloor in een spannende viersetter van Wychard. Matthias had het daarna zwaar tegen de ervaren Wieberen en moest zijn partij in drie sets uit handen geven. Gelukkig wist RenΓ© in een sterk duel de eerste winst te pakken voor Dokkum door Gerard in vier sets te verslaan.

Het dubbelspel, waarin Willem en Matthias het opnamen tegen Wychard en Gerard, verliep niet zoals gehoopt en werd in drie sets verloren. In de enkelpartijen kwam RenΓ© opnieuw goed voor de dag door knap partij te bieden tegen sterke tegenstand, al trok hij later net aan het kortste eind tegen Wychard en Wieberen.

Matthias vocht zich in zijn tweede enkelpartij naar een prachtige overwinning op Gerard. Met overtuigende punten in drie sets bewees hij opnieuw zijn klasse. Willem bleef vechten in de laatste wedstrijd van de avond, maar verloor nipt na vijf spannende sets van Gerard.

Ondanks het verlies kijken we terug op een sportieve avond vol inzet en teamspirit