Mooie overwinning voor Dokkum 3 tegen Drachten 1

Afgelopen vrijdagavond boekte Dokkum 3 een knappe 6-4 overwinning op Drachten 1 in een spannende thuiswedstrijd. Door sterke optredens en strijdlust van het team heeft Dokkum weer mooie punten behaald.

Frans maakte een overtuigende start door zijn eerste enkelpartij in vier sets te winnen van Uilke, gevolgd door een soepel optreden van Tabe die in drie sets wist te winnen van Jelmer. Sjouke voegde daar een derde overwinning aan toe met een solide overwinning op invaller Henk.

Hoewel het dubbelspel, gespeeld door Sjouke samen met Minne, helaas in drie sets verloren ging, wist Tabe het weer spannend te maken. Na een achterstand van twee sets tegen Uilke, vocht hij zich knap terug en won uiteindelijk in vijf sets.

Frans voegde er nog een overwinning aan toe door Henk in vier sets te verslaan. Helaas lukte het Sjouke niet om Jelmer te verschalken, waardoor de spanning in de wedstrijd terugkwam. Gelukkig pakte Tabe zijn derde overwinning van de avond door Henk in vier sets te verslaan in een mooi gevecht.

De laatste twee wedstrijden zorgden voor extra spanning. Sjouke moest na vier sets zijn meerdere erkennen in Uilke, en tot slot verloor Frans nipt van Jelmer in een spannende vijfsetter. Toch was de voorsprong van Dokkum al voldoende voor een verdiende 6-4 winst.

Met deze overwinning blijft Dokkum 3 zich ontwikkelen als een sterk team in de competitie. We kijken vol vertrouwen uit naar de volgende wedstrijden!