Jeugd Dokkum 1 boekt overtuigende overwinning op Delta Impuls 2

Afgelopen zaterdagmiddag wist Dokkum 1 een klinkende 0-10 overwinning te behalen op Delta Impuls 2. Het team, bestaande uit Ruben, Sander en Wessel, speelt dit seizoen voor het eerst samen en maakte direct indruk.

Vandaag speelden Ruben en Sander samen en ze waren goed op dreef en lieten in zowel hun enkelspelen als de dubbelpartijen geen steken vallen. In totaal wisten ze alle singles overtuigend te winnen, waarbij Ruben zijn tegenstanders Melvin, Jelte en Casper in drie snelle sets versloeg. Sander wist ook zijn partijen in drie of vier sets te winnen, met als hoogtepunt een spannende vijfsetter tegen Jelte.

Ook in de dubbelpartijen liet het duo zich van hun beste kant zien. Ruben en Sander wisten zowel het eerste als het laatste dubbelspel te winnen, waarbij de laatste wedstrijd in slechts drie sets werd beslist.

Met deze sterke prestatie heeft Dokkum 1 laten zien dat ze klaar zijn voor dit seizoen. Het was een geweldige start voor het nieuwe jeugdteam van de vereniging en belooft veel voor de komende wedstrijden.